نتایج کار آزمایی بالینی تاثیر نور درمانی UVB

کار آزمایی بالینی

تمامی دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز پزشکی و بیمارستانی که تحت نظارت دانشگاه های علوم پزشکی استان ها فعالیت می کنند با دارا بودن بخش کار آزمایی بالینی فرصتی را برای دانشجویان و پژوهشگران رشته پزشکی بوجود می آورند تا با مطالعه و بررسی راهکارهای جدید، ایده های خود در پیدا کردن راه حل های پزشکی جهت درمان بیماری ها را بصورت عملی بر روی جامعه مورد نظر اجرا کنند.

به عبارت دیگر کار آزمایی بالینی یکی از انواع مطالعات پزشکی است که بر روی جمعیت‌های انسانی انجام می‌شود. کاربرد مهم کارآزمایی‌های بالینی در مطالعه اثرات داروها و شیوه‌های درمانی جدید است.

کار آزمایی بالینی نور درمانی UVB

در رابطه با تاثیر فتوتراپی و نور درمانی UVB بصورت مستقل و یا بصورت ترکیبی با سایر روش های دارویی و درمانی، تحقیقات فراوان و نمونه های کار آزمایی بالینی بسیاری در این زمینه به ثبت رسیده است که مورد تایید کمیته اخلاق دانشگاه های پزشکی تابعه دانشجویان و پژوهشگران رشته پزشکی بوده و نتایج آن جهت مشاهده عموم افراد جامعه در بخش کار آزمایی بالینی منتشر می شوند.

مرکز ثبت کار آزمایی بالینی ایران را می توان بعنوان یکی از منابع جهت مطالعه تحقیقات و نتایج به دست آمده توسط جامعه پزشکی کشورمان را که حاصل تلاش پزشکان حاذق و دانشجویان محترم پژوهشگر رشته پزشکی، در بخش کار آزمایی بالینی تاثیرات فتوتراپی و نور درمانی UVB می باشد را، معرفی کرد.برای دسترسی به این نتایج می توانید اینجا کلیک کنید.

هرگونه کپی و بازنشر مطالب و تصاویر سایت با ذکر منبع مجاز می باشد.

Avatar